maandag 7 december 2020

Stampin Up! Sneak Peek Darling Donkeys + Well Suited dsp * Hey there, friend


 Tussen alle Kerstkaarten door mocht ik van mijzelf even met
wat nieuwe producten spelen die ik in de pre preorder besteld had.
Dus hierbij alvast een Sneak Peek van wat er vanaf 5 januari
komen gaat.



Deze leuke ezel en de tekst komen uit de stempelset Darling Donkeys 
die tijdens de Sale A Bration in januari en februari GRATIS
als cadeautje te kiezen is als jij een bestelling plaatst van €60,-.



Het leuke ruitjespapier komt uit de Well Suited serie uit de
nieuwe Mini Catalogus jan. - jun. 2021.
Een heerlijke lijn voor mannen!



Als je beide foto's goed bekijkt, zie je alle patroontjes van het
designpapier van deze serie. Veel zijn geïnspireerd op stoffen
van mannenkleding zoals blouses en jasjes. 
Dit heeft te maken met de stempel- en stansenset van deze serie.
Zelf heb ik hem (nog) niet dus dat blijft even geheim.



Morgen 8 december begint de Grote Eindejaarsuitverkoop.
Heel veel producten uit de Mini Catalogus aug.-dec. 2020
gaan in de uitverkoop. Wees er op tijd bij want OP=OP!
Klik hier om de complete lijst te zien.

 's Avonds plaats ik om 20.00 uur een verzamelbestelling,
dus wil je mee bestellen en het bij thuis oppikken geef
je bestelling dan door via de mail.

Voor vragen stuur mij gerust een mailtje; kreaneeltje@gmail.com

Fijne week!

Groetjes, Annette


De nieuwe Mini Catalogus komt eraan!
Op 1 december bestel ik de nieuwe Mini Catalogus
& de Sale A Bration folder. Hoe jij hem ontvangt
lees je hier!

---
Paper Pumpkin wereld wijde Kersteditie


Wil je de inhoud en inspiratie zien, klik dan hier!
Heb je interesse? Stuur even een mailtje.

---

Gratis Kerst tutorial pdf


Deze tutorial loopt in december nog door!
Lees er hier meer over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten