dinsdag 3 november 2020

Gratis Kerst Tutorial pdf in november


 Ook deze maand krijg je weer een GRATIS tutorial pdf bij ons, 
dit keer met Kerstinspiratie.


Dit pdf is een samenwerking tussen de Stampin' Up! Demo's;
Elly Rijnvis, Kristien Saeys en mij, Annette Koolmees.
Ieder maakt een pdf met een verschillende bundel waarop de
werkbeschrijving staat van 2 kaarten en 1 3D project.
Een bundel is een stempelset met bijpassende ponsen of stansen.

Deze maand ben ik aan de slag gegaan met de Kerstserie
Heartwarming Hugs in traditionele kleuren, 
Hier show ik je drie sneak peeks van mijn gemaakte projecten.



Dit is een klein voorproefje van de eerste kaart die ik maakte.
Een standaard kaart met een stukje zelf gestempeld designpapier.



De tweede kaart heeft veel laagjes en een verrassende binnenkant.



Mijn 3D project is een luciferdoosje waarin je labels leuk cadeau
kunt geven.



Elly maakte haar projecten met de kerststerrenserie 
Ponsettia Place waarvan hierboven een klein voorproefje.



Kristien heeft met de grappige beestjes in de sneeuw,
de Freezin' Fun bundel, haar projecten gemaakt..


Hoe kun je deze tutorial bundel ontvangen?
  • je ontvangt het Kerstbundel tutorial pdf gratis wanneer je een bestelling vanaf € 45,- plaatst             bij  één van ons. Stuur mij een mailtje of plaats je bestelling in mijn webshop.
  • je ontvangt het Kerstbundel tutorial pdf gratis wanneer je lid bent van één van onze teams.           Wil je ook onderdeel uitmaken van Team Kreaneeltje  en meer weten over het Startpakket van Stampin' Up!? Klik dan hier!   
  •  los tutorial pdf ???.
                 
Leuk dat je er was en tot een volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home November


Nog te bestellen t/m vrijdag 6 november, lees er
hier alles over!

---

Paper Pumpkin wereld wijde Kersteditie


Vanaf 3 november is er weer een nieuwe wereld wijde
Paper Pumpkin box te koop, de Kerst editie!
Heb je interesse? Stuur even een mailtje.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten