dinsdag 8 december 2020

Stampin' Up! Grote Eindejaarsuitverkoop Mini Catalogus aug.-dec. 2020

 


Vandaag start de Grote Eindejaarsuitverkoop van de producten
uit de Mini Catalogus aug. - dec. 2020. Met kortingen oplopend
tot wel 50%.

En mijn favoriete Trimming the Town designpapier doet mee!



Het Trimming the Town designpapier nu met 50% korting,
van €14,- nu voor €7,-.



Ik maakte er o.a. deze leuke funfold kaart mee.
Die met mijn Workshop@Home pakket van oktober gemaakt
werd.



De huizen en de teksten komen allemaal uit het designpapier
hier kwam geen stempel aan te pas.



Het is wel even wat knipwerk maar leverde wel deze prachtige 
kaart op.



Ook is de decoratie zoals de kerstballetjes en de ster in de 
kerstboom in de uitverkoop met 40% korting van €9,75
nu voor €5, 85.

Bekijk de complete uitverkooplijst hier!

Vanavond plaats ik een verzamelbestelling dus wil je meebestellen,
stuur mij dan voor 19.00 uur een mailtje met je wensen

Groetjes, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten