donderdag 19 november 2020

Stampin' Up! Paper Pumpkin box Joy to the world * Maak van 1 kaart + envelop 3 kaarten

 


De Paper Pumpkin kit Joy to the World van Stampin' Up! is
nu wereldwijd verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt).



In de kit is bijna al het materiaal en de producten aanwezig om
 8 kaarten te maken, het enigste wat er ontbreekt is een stempelblok.
Die zou je eventueel er bij kunnen bestellen.



Gistermiddag begon ik met de 2 kaarten te maken naar het 
voorbeeld van de beschrijving in de kit.



En zo zijn ze geworden. In totaal kun je er per soort 4 maken.
Of je moet net als mij zijn en proberen om meer kaarten 
te gaan ontwerpen. Op het wereldwijde web kom je genoeg
voorbeelden tegen.



Ik begon met een envelop open te vouwen en al het wit er vanaf
te snijden. Dit niet wegdoen want de witte flap kun je 
hergebruiken. Van de standaard basiskaart uit de kit sneed ik 
verticaal een strook van 5 cm af. Die ik ga gebruiken op 
de andere twee kaarten.



De ge-embosste rechthoek die in de kit zat, was de basis waar ik
mee verder werkte en er een Crumb Cake mat onder maakte.
Bovenop het designpapier van de envelop en de krans uit de
kit. Op een restje Crumb Cake stempelde ik de tekst uit de kit.



En zo is de eerste kaart geworden met nog een feestelijk strikje
 op de krans. Ik maakte van één A4 vel wit cardstock twee
 basiskaarten.



Op één witte basiskaart een mat van Crumb Cake cardstock en een 
strook van 1.5 cm die ik van de standaard basiskaart gesneden had.
 Van het designpapier van de envelop sneed ik een strook van 
1.5 x 13 cm. Van een restje wit sneed ik een strook van 1 cm en
stempelde daar de tekst op die ik met dimensionals op plakte.



Het woord Love uit de kit beplakte ik met stukjes dimensionals
op om het op te hogen zodat het ook hoger op de kaart ligt.



De binnenkant kreeg de mooie tekst uit de stempelset uit de kit,
een strookje designpapier van de envelop en ik stempelde er
ook een halve krans op net als op de voorkant.



Voor de 3e kaart bestempelde ik de Crumb Cake mat met de
kransen.



Hier bovenop de laatste strook van de standaard kaart. Met een
restje wit cardstock sneed ik een mat met daar bovenop nog een
stukje van het envelop designpapier. Hier wikkelde ik het linnen
draad om wat ook in de kit zit. Deze krans stempelde ik op het
restje wit van de envelop en knipte ik uit. Heb helaas geen
Cherry Cobbler inktpad dus maakte er met een Stampin' Blend
besjes op.

De Paper Pumpkin kit is er naast het Engels (Art. 155876) ook
in het Duits (Art.155875) en Frans (Art.155872) en kost € 26,-.

Bestel je de kit bij mij dan krijg je er het GRATIS PDF bij van deze
3 extra door mij ontworpen kaarten.

Hij gaat erg hard, dus wil je hem ook hebben dan zou ik niet te lang 
wachten met bestellen. Stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

 Ik plaats vanavond een verzamelbestelling, dan bespaar jij de
verzendkosten van € 5,95 mits je het bij mij thuis oppikt.

Het kan natuurlijk ook eerder besteld worden en thuis bezorgd worden,
dan betaal je zelf de verzendkosten á € 5,95.

En mocht je geen stempelblok hebben, vergeet hem dan niet
mee te bestellen.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---

Paper Pumpkin wereld wijde Kersteditie


Vanaf 3 november is er weer een nieuwe wereld wijde
Paper Pumpkin box te koop, de Kerst editie!
Heb je interesse? Stuur even een mailtje.

---

Gratis Kerst tutorial pdf


Lees er hier meer over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten