woensdag 25 november 2020

Wegwijs Woensdag * De nieuwe Mini Catalogus & Sale A Bration folder komen er aan!


Vanaf 1 december kan ik de nieuwe Mini Catalogus en de
Sale A Bration folder bestellen. En ik kan je vertellen dat
er weer een heleboel leuke producten en inspiratie in staat.

Lees hier alles hoe je de Mini Catalogus & de Sale A Bration 
folder in je bezit krijgt!

Je ontvangt de nieuwe Mini catalogus automatisch als:

* je het laatste halfjaar een bestelling bij mij hebt gedaan
van tenminste €25,- (excl. verzendkosten).

* je het laatste half jaar een workshop bij mij hebt gevolgd.



Heb je nog niet eerder een bestelling bij mij geplaatst of is
het langer dan een half jaar geleden dan stuur ik je de catalogus
 toe wanneer je:

* een bestelling bij mij plaatst van tenminste  € 25,- (excl. verzendkosten)

* of het bedrag van € 6,- betaald voor het verzenden en je daarbij een
cadeaubon krijgt van € 5,- die je binnen 2 maanden kunt verzilveren.

Half december stuur ik de catalogussen op!

Heb je nog vragen mail gerust naar:

Groetjes, Annette

---

Paper Pumpkin wereld wijde Kersteditie


Wil je de inhoud en inspiratie zien, klik dan hier!
Heb je interesse? Stuur even een mailtje.

---

Gratis Kerst tutorial pdf


Lees er hier meer over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten