zaterdag 7 september 2024

Stampin' Up! Hearts & Hugs + Dandy Designs dsp * Zwevend paneel kaart


Deze maand verzorg ik de Kaartenswap voor het Stampin' Up!
Dream Girls & Friends Team en hiervoor vond ik een leuke kaart
bij mijn Duitse collega Brigitte Keiling, een zwevende paneel kaart.



Aan de hand van haar YouTube tutorial maakte ik mijn eigen
versie met het Dandy Designpapier wat je nog vindt in de 
Koopjeshoek.



Voor het zwevende paneel gebruikte ik de walrussenstempel
die uit de Heart & Hugs stempelset komt. Deze stempelde ik
met zwarte Memento inkt en kleurde ik in met de Stampin'
Blends.



De witte achtergrond kleurde ik met Coastal Cobana inkt en
Balmy Blue inkt en de Blending borstel. De tekst stempelde
ik met Versamark en heat embosste hem met wit embossing-
poeder op een Balmy Blue banner. De banner komt uit de
Heart & Hugs stansenset en paste ik aan de lengte van de tekst
aan.



Hier zie je goed dat het net lijkt of het middenstuk zweeft.



In het midden nog een verrassing, een klapkaart waar je je tekst
op kunt zetten.

Deze kaart past niet in een gewone C6 envelop, daarom heb ik
het model aangepast voor de Kaartenswap zodat hij er wel in past.

Heb je vragen of wil je iets bestellen, stel ze via

Creatieve groetjes, Annette

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

 NIEUWE GASTVROUWCODE

Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan je bestelling onder de €200,- toe
 te voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje 
thuisgestuurd als bedankje.

---

 KOFFIE&KAART KIT NU TE BESTELLEN



---


Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten