woensdag 4 september 2024

De Koffie&Kaart September kit is nu te bestellen!




 De Koffie&Kaart September kit is nu te bestellen! Dit keer
staat de stempelset Kersttijd centraal bij de Koffie&Kaart kit.
Je koopt de kit met stempelset en krijgt er van mij 4 pakketjes
bij voor 4 kaarten met enveloppen.




Voor deze kit ontwierp ik 4 leuke kaarten waarvan er 2
fun fold kaarten zijn. Tijdens de inspiratie workshop op dinsdag
24 sept. a.s. laat ik je zien hoe je 2 van de 4 projecten maakt.
Van de 2 andere projecten krijg je een werkbeschrijving via
de mail.

In de Koffie&Kaart September Kit zit het volgende:

- Kersttijd stempelset t.w.v. €25,-
- 4 pakketjes met cardstock, uitgestanste figuren en decoratiesteentjes
t.w.v. €8,-
- 4 witte enveloppen t.w.v. €1,36
Verzendkosten van €4,25 (voor Nederland)

Dit pakket is totaal €38,60 en nu betaal je €30,-

Verder heb je donkergroene (Mossy Meadow)- of paarse
(Moody Mauve) inkt nodig of een vergelijkbare kleur.
Een papiersnijder, schaar, lijm en 3D blokjes.

Als je de Kersttijd stempelset al hebt, voel je dan vrij om 
dit product te vervangen voor een ander product/andere producten
met opgeteld dezelfde waarde (@25,-). Je kunt de vervanging
aangeven op het aanmeldformulier.


Kosten
De Koffie&Kaart September Kit kost €25,75 excl. verzendkosten 
of €30,- incl. verzendkosten.

Opgeven kan t/m 15 september (als je met de inspiratieworkshop wilt meedoen)
Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en zodra ik het
 geld, stempelset en de materialen binnen heb, stuur ik het naar je toe. 


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten