maandag 9 september 2024

Stampin' Up! Autumn Leaves - Stempel Schatten Bloghop * Doosje met 4 kaarten & enveloppen


 Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Met deze bloghop laten we jullie stempelsets zien die soms
over het hoofd gezien worden of in de vergeethoek zijn belandt.
Het thema voor deze maand is One Sheet Wonder!

Dol op de herfst koos ik voor de Autumn Leaves stempelset
die je op blz. 74 in de Jaarcatalogus vindt. Heb zowel de 
Engelse als Nederlandse versie.

Bij een One Sheet Wonder stempel je een vel vol met motieven
en snijd die daarna zodat je meerdere kaarten kunt maken.
Zelf gebruikte ik een wit A4 vel die ik op 27.7 x 19 cm sneed.



Dit vel bestempelde ik met de Autumn Leaves stempelset, sneed
hem daarna al een keer doormidden om te zien hoe het er op een
kaart ging uitzien en stempelde nog iets bij.



De matten plakte ik daarna op een Basic White basiskaart van 
21 x 14.85 cm, die ik op de lange zijde rilde op 10.5 cm.




Op deze kaart die ik er even uitpikte zie je de kleuren die ik 
gebruikte wat duidelijker. Het zijn Wild WheatPetunia Pop
Lost LagoonPecan Pie en Copper Clay.



De puntjes stempel komt uit de Everyday Details stempelset en
stempelde ik net als de tekst met Copper Clay inkt. Die tekst
komt uit de Rondedans stempelset.



Hier komt ook de tekst binnenin uit. En de binnenkant en envelop
kregen beide ook een gestempeld blad in Lost lagoon inkt.



Om de 4 kaarten & enveloppen maakte ik een bijpassend doosje.
De basis van het doosje is Basic White cardstock.



Ook hiervoor bestempelde ik een vel Basic White cardstock.
Hiervoor telde ik alle matten bij elkaar op, gaf d.m.v. een rillijn
aan hoe groot ze waren en toen ging het stempelen los.



Om het doosje een sluitband van Petunia Pop cardstock met
aan de voorkant een strookje wit. Het takje en kastanjeblad
stanste ik uit met de Autumn Leaves stansen. De blauwe 
steentjes komen uit het Glossy Dots assortiment.



Zo heb je een uniek doosje met zelf bestempeld designpapier
wat erg leuk is om cadeau te doen.

Nu ben ik zelf ook aardig nieuwsgierig wat mijn collega's
voor one sheet wonder soort gemaakt hebben. 

Hop nu verder door op de linken hieronder te klikken waar mijn
Stampin' Up! Collega's je meer inspiratie geven:





Heb je vragen of wil je iets bestellen, stel ze via

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor dit doosje met kaarten &enveloppen:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

8 opmerkingen:

  1. wat leuk die kleuren samen, heel mooie kaartjes en tof met het bijpassende doosje erbij!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Prachtige kleuren zo bij elkaar en dan dat doosje erbij, dat maakt het tot een prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastische kleurencombinatie! Ik zie die set altijd als trieste condoleance set en ik werd gewoon vrolijk van jouw kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartensetje!! Leuk om deze set met die frisse kleuren te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk; inderdaad een mooie cadeauset zo. Mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen