donderdag 5 september 2024

Stampin' Up! Reindeer Fun * Merry Christmas

 

De 2e kaart die ik dinsdag tijdens de Koffie&Kaart FB live 
maakte is deze leukerd!



Het designpapier met de boompjes komt uit het Reindeer Days
designpapier. Daar bovenop een strookje Real Red cardstock
van 0.5 cm.


164166 €15,25

In het Reindeer Days designpapier vind je 12 vel (30.5 x 30.5 cm)
in de traditionele kerstkleuren. Van ieder design 2 stuks.



Het label komt uit de Everyday Details stansenset en zie je die
leuke rood/witte decoratiesteetjes, dat zijn de Zelfklevende 
kerstsnoepjes rood/wit. De tekst komt uit de Reindeer Fun
stempelset en stempelde ik met Real Red inkt.


164044 €66,50



En deze leukerd daar viel ik voor, hierdoor koos ik de Reindeer
Days collectie. Is hij niet fantastisch? Deze stanste ik uit met de
Reindeer Fun stansen.



Ook de binnenkant kreeg zo'n leuke hertenkop en stroken van
hetzelfde designpapier.



In dit Youtube filmpje kun je zien hoe ik deze kaarten maak.
Klik op de afbeelding om er naartoe te gaan.


Heb je vragen wil je iets bestellen, stel ze via

Creatieve groetjes, Annette

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

 NIEUWE GASTVROUWCODE

Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan je bestelling onder de €200,- toe
 te voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje 
thuisgestuurd als bedankje.

---

 KOFFIE&KAART KIT NU TE BESTELLEN



---


Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten