woensdag 14 augustus 2024

Stampin' Up! Scenic Pumpkin Patch + Country Woods dsp + So Sincere * Thankful (#2)

 


Tijdens de Koffie&Kaart gisteren stempelde ik deze cirkel vol
met de stempels uit de Online Only Scenic Pumpkin Patch
stempelset. Dit keer met het grote hek, waarvoor ik de
 maskeer techniek gebruikte. Ook gaf ik de bomen een bladerdek 
en werden de steeltjes van de kleinste pompoenen vertrekkende 
ganzen in de lucht.



De kaart layout bleef hetzelfde alleen veranderden de kleuren.



Hier gekozen voor de lichtblauwe houtstructuur uit de Country
Wouds designpapier en Crumb Cake als basiskaart.



Ook deze tekst komt uit de So Sincere stempelset. Heb alleen
de stempel door midden geknipt, normaal is de tekst langer.
Het label en de cirkel komen uit de Stylish Shape stansenset.
De klassieke strassteentjes kleurde ik in met de donkere
Pumpkin Pie Stampin' Blend.



Wil je de donkere versie van dichtbij zien, klik dan hier.



De replay staat nu ook op Youtube en kun je hier bekijken!





 Creatieve groetjes, Annette

---


 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---


KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks 
live op mijn Facebookpagina!!! Rond de klok van 
10.00 uur vertel ik je de laatste nieuwtjes en geef ik
 je inspiratie met de prachtige producten van Stampin' Up!.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten