dinsdag 23 juli 2024

De Koffie&Kaart Augustus kit is nu te bestellen!

 

 De Koffie&Kaart Augustus kit is nu te bestellen! Dit keer
met het vrolijke Lily Pond Lane designpapier.



Voor deze kit ontwierp ik weer 3 leuke kaarten waarvan er 2
fun fold kaarten zijn. Tijdens de inspiratie workshop op dinsdag
20 augustus maak ik 2 kaarten en van de 3e kaart krijg je de 
werkbeschrijving thuis per email.



Verder gebruikte ik de Kersttijd stempelset...



en het Liefde & Lichtpuntjes productpakket. Deze kun je 
eventueel mee bestellen op het aanmeldformulier.


Je hebt de stempels en stansen niet perse nodig want mijn Koffie&Kaart 
kit is zo gemaakt dat er al uitgestanste vormen voor de projecten in de
kit zitten. Alleen zitten de gestempelde figuren/teksten er niet in, ik mag
 geen stempelafdrukken geven.


In de Koffie&Kaart Augustus Kit zit het volgende:

- 12 vel Lily Pond Lane designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 3x A4 Basic White cardstock 
-  A4 Pretty in Pink cardstock
- A4 Peach Pie cardstock
- A4 Balmy Blue cardstock
- A4 Pretty Peacock cardstock
- A4 Granny Apple Green cardstock
- A4 Gray Granite cardstock 
- 3 rijtjes zelfklevende gemarmerde rondjes 
- 5 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart Augustus Kit kost €14,65 excl. verzendkosten 
of €18,90 incl. verzendkosten.

De gratis Inspiratie workshop is a.s. dinsdag 20 augustus
rond 10.00 uur op mijn Facebookpagina tijdens Koffie&Kaart
en later die week verschijnt de replay ook op mijn YouTube kanaal.
Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld en de materialen binnen heb,
 stuur ik het naar je toe. 


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten