dinsdag 13 augustus 2024

Stampin' Up! Scenic Pumpkin Patch + Country Woods dsp + So Sincere * Thankful


Wat was het fijn om weer een Koffie&Kaart Facebook live te geven
en vooral dat ik toch een aantal kijkers had die enthousiast mee deden.



Deze kaart maakte ik vanmorgen met de Online Only stempelset 
Scenic Pumpkin Patch, alleen online verkrijgbaar ( of via een
berichtje gewoon via mij).



Het hout designpapier komt uit de Country Woods collectie waar
je deze maand 15% korting op krijgt. De Early Espresso basiskaart
is 21 x 14.85 cm, op lange zijde rillen op 10.5 cm. De designpapier
mat is 10 x 9 cm.



De cirkel en de banner stanste ik uit met de Stylish Shape stansen.
De tekst komt uit de So Sincere stempelset uit de Jaarcatalogus
en vind je op blz. 93. De docoratiesteentjes zijn de Basic Rhinestone
steentjes die ik met de donkere Pumpkin Pie Stampin' Blend inkleurde.



Tijdens de facebook live stempelde ik nog een andere cirkel 
waarmee ik de blauwe kaart maakte, deze zie je morgen hier.
De replay van de Fcaebook Live verschijnt later deze week 
ook op YouTube.

Heb je vragen of wil je bestellen?
Stuur een berichtje naar kreaneeltje@gmail.com.


 Creatieve groetjes, Annette

---


 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---


KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks 
live op mijn Facebookpagina!!! Rond de klok van 
10.00 uur vertel ik je de laatste nieuwtjes en geef ik
 je inspiratie met de prachtige producten van Stampin' Up!.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten