donderdag 15 augustus 2024

Stampin' Up! Kersttijd/ Iconic Imagery + Herfstwensen * Clean & Simple


De opdracht van deze maand voor de Feel Good Stampin videohop
is Clean & Simple, wat ik niet altijd een makkelijke opdracht vind.



Meestal is een Clean & Simple kaart wit maar ik koos voor de
nieuwe basiskleur Basic Beige.



De drie blaadjes komen uit de Kersttijd stempelset, die je alleen
kunt vinden tussen de Online Only producten online. Bij deze
kaart stempelde ik ze gelijk op de mat in Basic Beige, Crumb Cake
en Pecan Pie. De vulling van het blad stempelde ik eerst af op een
kladpapiertje.



Vond dat ik wel erg snel klaar was met het filmpje en besloot
gelijk nog een tweede versie te maken.



Hier stempelde ik de blaadjes op een restje Basic Beige en 
stanste ze uit met de Kersttijd stansenset.



Hiermee stanste ik ook het label uit in Pecan Pie cardstock.
Het label plakte ik met Stampin' Dimensionals op de mat en
de blaadjes lijmde ik er bovenop. Ook hier weer dezelfde tekst
die uit de stempelset Herfstwensen komt en met Pecan Pie inkt
gezet werd.



Welke van de twee spreekt jou het meeste aan?




Klik op de afbeelding hierboven om naar mijn filmpje op YouTube
te gaan en te starten met de Feel Good Stampin videohop. Zo zie
je nog veel meer Clean & Simple inspiratie!

Creatieve groetjes, Annette

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---


KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks 
live op mijn Facebookpagina!!! Rond de klok van 
10.00 uur vertel ik je de laatste nieuwtjes en geef ik
 je inspiratie met de prachtige producten van Stampin' Up!.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten