maandag 12 augustus 2024

Stampin' Up! Blij en Bloemrijk - Stempel Schatten Bloghop * Hallo

 

Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Met deze bloghop laten we jullie stempelsets zien die soms
over het hoofd gezien worden of in de vergeethoek zijn belandt.
Het thema voor deze maand is Let's go Tropical!

Mijn eerste vliegvakantie was naar Marmaris in Turkije 
waar ik kennismaakte met de Bougainvillea en nog meer
planten met felle kleuren. Hier dacht ik aan toen ik het thema
zag en besloot de Online Only stempelset Blij en Bloemrijk
te gebruiken.



De witte mat heat embosste ik met wit embossingpoeder en de
bloemen en blaadjes uit de Blij en Bloemrijk stempelset.



Met de Blending borstels en inkt in de kleuren Petunia Pop,
Peach Pie, Berry Burst, Old Olive en Calypso Coral kleurde
ik over de ge-embosste achtergrond heen.



Daarna poetste ik met een babydoekje de witte randjes schoon.



De basiskaart (10.5 x 29.7 cm, rillen op lange zijde op 14.85 cm)
is de 2024-2026 In Color kleur Petunia Pop.



Als je de basiskaart op deze manier maakt, krijg je  weer eens
een ander model basiskaart.



Op de voorkant van de basiskaart lijmde ik een streepjes 
designpapier mat (10.5 x 14.85 cm) die komt uit het Unbounded
Beauty designpapier.   

Hier bovenop een witte mat (... x ... cm) en dan lijm je daar
de zelfgemaakte mat op.



De blaadjes van Old Olive cardstock stanste ik uit met de 
Blij en Bloemrijk stansenset. Het paarse Petunia Pop label komt
uit de Cheerful Daisy stansenset.



De tekst uit de Blij en Bloemrijk stempelset heat embosste ik
met wit embossingpoeder. Op zo'n donkere kleur is het fijn als
je eerst het papier ontvet met de Embossing Buddy die je in de
Embossing- toebehorenset vindt. Dan blijft het poeder alleen aan
 de Versamark inkt plakken en niet aan de vette vingerafdrukken.



Ook de binnenkant kreeg dezelfde behandeling. De designpapier
mat is 10 x 14.35 cm. De witte mat waarop ik de bloem heat
embosste en inkleurde met de Blending borstel en Peach Pie inkt
is ... x ... cm.

Hop nu verder door op de linken hieronder te klikken waar mijn
Stampin' Up! Collega's je meer inspiratie geven:





Creatieve groetjes, Annette

---

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

9 opmerkingen:

  1. wat mooi die felle kleurtjes met deze bloemenset, een heel ander effect dan het pastel van het bijhorende papier. Toppie!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetjes zelfde ideebasis maar een totaal andere-heel mooie- uitvoering. Leuke techniek zo met embossen en blenden. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi effect met die witte embossing! Ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit is echt zo leuk! Mooie kleurencombi is dit ook, zeker met deze fijne techniek. Heel mooie kaart Annette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke techniek is dit toch! Heel gaaf zo in deze kleuren, de zomer op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pràchtig! Echt prachtig met deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Erg mooi met de techniek die je hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke frisse kleuren heb je gebruikt voor deze Emboss Resist techniek! Heel mooi ook bij deze set!

    BeantwoordenVerwijderen