donderdag 1 augustus 2024

Stampin' Up! Market Goodness * Thanks a bunch

 


Eindelijk eens tijd gemaakt om met het leuke 'gehaakte' netje
en de groenten uit de To Market collectie een kaart te maken.



Het leuke groene ruit designpapier komt uit het To Market 
designpapier pakket waarin 12 vellen van 30.5 x 30.5 cm zitten.



De cirkels stanste ik met de Everyday Details stansenset uit
in Basic White, Pumpkin Pie, Real Red en Blackberry Bliss.
De kleine cirkels hebben een gestikt randje langs de rand.



Het 'gehaakte' netje kun je met de Market Goodness stansenset
uit stansen net als de groenten uit het designpapier.



De tekst uit de Market Goodness stempelset heat embosste ik
met wit embossingpoeder op de oranje cirkel.



Aan de binnenkant komt het ruitjes designpapier en groenten terug.
De kool stanste ik uit en de paprika en biet knipte ik met de Paper
Snips met de hand uit.

En weet je wat het leuke is, vanaf dinsdag 6 augustus zijn er de
hele maand diverse designpapier pakketten met 15% korting.
En zo dus ook het To Market deignpapier.

Hou mijn blog in de gaten voor welk designpapier er nog
meer in deze actie zit!

Creatieve groetjes, Annette

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten