maandag 29 juli 2024

Stampin' Up! Mediterranean Blooms collectie * Hello


Met dit warme weer eindelijk weer het echte zomergevoel!
Ook geeft het Mediterranean Blooms designpapier mij dat gevoel.
Komt vast door die blauwtinten die mij aan Griekenland doen
denken.


163284 €15,25

De andere kant staat bomvol citrusvruchten en als je die ooit zo
van de boom hebt gegeten, mmmmm!



Het designpapier bevat veel blauwe tegelmotieven in de kleuren
Night Of Navy, Boho Blue en Balmy Blue. Deze tegels zie je ook
vaak in Spanje en Portugal.



De citroenen knipte ik uit het Mediterranean Blooms
 designpapier met de Paper Snips, het scherpe schaartje.



De tekst in Night of Navy komt uit de Citrus Blooms stempelset
en die leuke blauwe decoratiesteentjes uit de Opal Rounds passen
er perfect bij.

Heb je mijn vorige bericht al gezien waarin ik het Citrus Blooms
productpakket gebruikte en de Stampin' Blends? Bekijk het hier!

Geniet van de zomerse dagen!

Creatieve groetjes, Annette

---

BONUSDAGEN IN JULI 


Tussen 3 en 31 juli krijg je als je bij mij winkelt
voor elke €60,- die je uitgeeft een kortingscode 
van €6,-. In Augustus kun je de kortingscodes
gebruiken. Meer info volgt deze week.

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten