zondag 4 augustus 2024

Bonusdagen + Nieuwe Gastvrouw Code + Designpapier Actie + Koffie&Kaart start weer! + Koffie&Kaart Augustus kit


 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---


GASTVROUWCODE AUGUSTUS


 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe Gastvrouwcode
voor als je online in mijn webshop winkelt. Door deze code aan je
bestelling onder de €200,- toe te voegen, krijg je in de volgende
maand een cadeautje thuisgestuurd als bedankje.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er op geselecteerd
designpapier uit de Jaarcatalogus 15% korting! Klik op de
afbeelding hierboven om te zien welk designpapier dat is.

A.s. dinsdag plaats ik weer een verzamelbestelling, wil je
mee bestellen geef dan je bestelling door voor maandag
18.00 uur.

---


KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks live op mijn
Facebookpagina!!! Rond de klok van 10.00 uur vertel ik je de laatste
 nieuwtjes en geef ik je inspiratie met de prachtige producten van 
Stampin' Up!.

---

KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT



Ook kun je alvast de Koffie&Kaart Augustus kit bestellen, waarmee
ik dinsdag 20 augustus een GRATIS workshop geef tijdens de
Koffie&Kaart facebook live. Alle informatie vind je hier!.


---

Heb je nog vragen? Wil je je bestelling dorgeven?
Stuur een berichtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Nog een hele fijne zondag!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten