dinsdag 20 augustus 2024

Stampin' Up! Lily Pond Lane * Koffie&Kaart Augustus kit #1


 Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart Augustus kit inspiratie
workshop maakte ik als eerste deze vrolijke kaart.



De basiskaart is van Granny Apple Green cardstock gemaakt.
Het Lily Pond Lane designpapier staat deze maand centraal en
is t/m 31 augustus verkrijgbaar met 15% korting. Daar bovenop
 een mat die ik ge-embosst heb met de Eyelet 3D embossingmal
Deze mat sneed ik in 3 stroken voor een speels effect.



Door de witte rand lijkt het net een foto. De moeder eend en
jongen knipte ik uit designpapier en plakte ik met Dimensionals
op voor een diepte effect.



Als je een voorbeeldkaart maakt en er één tijdens de facebook
live dan heb je er gelijk 2. Altijd handig om te versturen.



De binnenkant is net even anders, ook deze eenden knipte ik
uit het designpapier.



Tijdens de FB live inspiratie workshop maak ik altijd 2 projecten
met de Koffie&Kaart kit. Diegene die de kit hebben aangeschaft
krijgen een 3e project thuis in per email. De 2e kaart laat ik je
morgen hier zien.

De Koffie&Kaart Augustus kit is nog te bestellen!

Tot morgen!
Creatieve groetjes, Annette

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten