zaterdag 17 augustus 2024

Stampin' Up! Autumn Leaves * Autumn teach us....

 

Soms kom je weleens kleurencombinaties tegen die jezelf ook
prachtig vindt! Alleen weet niet meer bij wie ik de kleurencombi
Pecan Pie, Crumb Cake en Peach Pie vond.



Als je mij volgt weet je dat ik dol op de herfstkleuren ben, en
ben ik met deze kleuren en de Autumn Leaves stempelset aan
de slag gegaan.



De basis en bovenste mat zijn in Basic Beige, wat ben ik blij
met deze nieuwe basiskleur erbij. Daar tussen een mat van
Peach Pie, een nieuwe In Color kleur.



Dit is de eerste stempelset waarvan ik de Engelse Autumn Leaves
en de Nederlandse Herfstwensen heb. 


De Engelse teksten gaan over dankbaar zijn.



De Nederlandse versie over loslaten en condoleance
teksten.



De labels komen ook uit deze stempelset en het linnen draadje
maakt samen met de In Color 2024-2026 Glinstersteentjes
de kaart helemaal af.

Heb je vragen of wil je bestellen, stuur een mailtje naar

Een fijn weekend!

Creatieve groetjes, Annette

---
 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---

KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks 
live op mijn Facebookpagina!!! Rond de klok van 
10.00 uur vertel ik je de laatste nieuwtjes en geef ik
 je inspiratie met de prachtige producten van Stampin' Up!.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten