woensdag 21 augustus 2024

Stampin' Up! Lily Pond Lane * Koffie&Kaart Augustus kit #2

 

Deze fun fold kaart was het 2e project die ik gisteren tijdens 
de Koffie&Kaart Augustus kit inspiratieworkshop maakte.
Het leuke geschulpte label is een soort slotje wat de kaart afsluit,
als je deze verschuift kan de kaart open. Dit label komt uit de
 Liefde & Lichtpuntjes stansenset.



Ook de binnenkant van de kaart kreeg het mooie Lily Pond Lane
designpapier met de frisse tinten.



De koi karpers knipte ik uit het designpapier en lijmde ik op
de witte mat. De tekst komt uit de Liefde & Lichtpuntjes
stempelset en stempelde ik met Pretty Peacock inkt.



Bij de voorbeeldkaart met de Hallo tekst had ik het label nog
in elkaar gezet met washitape wat niet werkte. Tijdens de
 facebook live liet ik de oplossing zien hoe het beter werkt.



Aangezien ik de koi karpers uit 1 vel knipte, ziet de binnenkant
er net anders uit. De decoratiesteentjes komen uit de zelfklevende
gemarmerde rondjes.



Wil je weten hoe je de kaart van gisteren en vandaag maakt, 
klik op de afbeelding hierboven om naar mijn YouTube kanaal
te gaan.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of de nieuwe Mini Catalogus
aanvragen? Mail het naar kreaneeltje@gmail.com


Creatieve groetjes, Annette

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten