zaterdag 27 juli 2024

Stampin' Up! Citrus Blooms + Simply Said *Happy Birthday


Heb je ooit weleens een sinaasappel gegeten die net van de boom
geplukt is? Die smaak vergeet je nooit meer! Heel anders als dat 
wij ze in de supermarkt kopen. Met het Citrus Blooms product
pakket maakte ik deze kaart.



De sinaasappel kleurde ik in met de donkere Peach Pie blend
en de lichte Pumkin Pie blend. Het blad met Old Olive blends
en de bloemetjes met Lemon Lolly blends.



Op de basiskaart zit een Basic White mat die ik embosste met de 
Distressed Tile 3D embossingmal. Daar bovenop weer een vorm
die ik met de Citrus Blooms stansenset uitstanste.



Bij deze kaart alleen de ge-embosste mat en daar bovenop de
andere sinaasappelstempel uit de Citrus Blooms stempelset 
met 3 sinaasappels.



Hier kleurde ik de sinaasappels in met de Pumpkin Pie Stampin'
Blends waardoor de sinaasappel iets warmer van kleur is. De
decoratiesteentjes gaf ik ook een extra kleurlaagje met de blends
vond ze iets te bleek bij deze sinaasappels.



De tekst komt uit de Simply Said stempelset die je bij de
Mix & Match collectie vindt. Met een Stampin' Blend spetterde
ik nog wat spetters, het werd anders wel té wit voor mij.



Stempels inkleuren vind ik altijd heerlijk en met de Stampin'
Blends is het ook heerlijk werken, ze vloeien mooi in elkaar over.

Creatieve groetjes, Annette

---

BONUSDAGEN IN JULI 


Tussen 3 en 31 juli krijg je als je bij mij winkelt
voor elke €60,- die je uitgeeft een kortingscode 
van €6,-. In Augustus kun je de kortingscodes
gebruiken. Meer info volgt deze week.

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten