donderdag 25 juli 2024

Stampin' Up! To Market dsp * Scrappagina

 

Vorige week maakte ik deze foto van de prachtige
Blauwzwarte houtbij die op de lathyrus zat in mijn moestuin.



En aangezien het thema van de Feel Good Stampin' videohop
deze maand journalen of scrappen is, maakte ik deze fleurige 
scrappagina.



Het To Market designpapier past qua kleuren perfect bij de foto.
En het bruine Pecan Pie designpapier heeft een houtnerf wat ik
weer leuk vond omdat dit een houtbij is. De bovenste en onderste
vierkant embosste ik ook nog met de Timber 3D embossingmal
voor meer houteffect.



Met de Mini Alfabet stansen en het 2024-2026 Glinsterend 
speciaal papier stanste ik het Happy Day uit in de kleur 
Petunia Pop. Ook gebruikte ik dit voor een lijstje.

De vierkantjes bewerkte ik met de beschermhoes van de Paper
Snips, het schaartje van Stampin' Up!. Zo krijgt het een wat
verweerde look.



De lijstjes en labels stanste ik uit met de Liefde & Lichtpuntjes
stansen. Met de zwarte Stampin' Write Marker schreef ik de 
datum en de naam van het insect op.



Nog wat paarse decoratiesteentjes erbij om het net wat meer
accenten te geven.



Klik op de afbeelding hierboven om te kijken hoe ik deze 
scrappagina maakte en  om te starten met de videohop.

Veel hopplezier!

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN

BONUSDAGEN IN JULI 


Tussen 3 en 31 juli krijg je als je bij mij winkelt
voor elke €60,- die je uitgeeft een kortingscode 
van €6,-. In Augustus kun je de kortingscodes
gebruiken. Meer info volgt deze week.

---

Gebruikte Producten voor deze scrappagina:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten