dinsdag 9 april 2024

Stampin' Up! Sneak Peek - Lily Pond Lane dsp + Liefde en Lichtpuntjes

 
Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live vanmorgen liet ik
een aantal stempelsets en stansen/ponsen zien die nu scherp
afgeprijsd zijn, de uitverkoop is begonnen!



Ook maakte ik deze kaart waarop het designpapier echt in de
picture staat. Dit is een sneak peek naar het nieuwe Lily Pond
Lane designpapier waarin 2 van de 5 nieuwe In Color kleuren
gebruikt zijn.



De basiskaart is de nieuwe In Color Pretty In Pink en de mat
is de nieuwe In Color Peach Pie.



Ook het label en de tekst zijn een sneak peek van een nieuw
productpakket en fijn dat het weer een nieuwe Nederlandse
stempelset is.



Het gaat om de Liefde en Lichtpuntjes stempelset die ook vanaf
1 mei verkrijgbaar is, net als de bijpassende stansen.



Van te voren had ik al 2 kaarten met deze producten gemaakt,
is het Lily Pond Lane designpapier niet schattig? De basiskaart
is hier Granny Apple Green met een mat van Peach Pie, de nieuwe
In Color 2024-2026 kleur.



Deze cirkel met stikrandje en de tekst komen ook uit het 
Liefde en Lichtpuntjes productpakket, ben er erg blij mee!



Hier combineerde ik Balmy Blue met Lemon Lime Twist 
voor de basis, dit vind ik net iets frisser dan het Granny Apple
Green cardstock.


Deze uitgestanste cirkel is net iets kleiner dan de andere, de teksten
stempelde ik met Memento Basic Black.



En hier alle 3 de kaarten nog even bij elkaar! 

Vergeet de uitverkoop niet die nu bezig is! Kijk op mijn website
voor het actuele aanbod. Hier kun je ook zelf bestellen en met een 
credit card of Pay Pal betalen.

Vind je dit lastig, stuur dan je wenslijstje naar mij door en
ik bestel het voor je! Stuur naar kreaneeltje@gmail.com!

Creatieve groetjes, Annette

---

  KOFFIE&KAART MAART KIT

---

UITVERKOOP IS BEGONNEN!


Vanaf 9 april gaan de producten uit de Jaarcatalogus
 en de Mini Catalogus in de uitverkoop en kun jij ze
 met fikse korting kopen. Hiervoor geldt wel OP=OP!

Dus wil jij weten welke producten ons gaan verlaten,
 klik dan voor de Jaarcatalogus hier en voor de 

De uitverkoop kan heel hard gaan, dus wees er op tijd
 bij als je je favorieten nog wilt scoren.
 Wil je er zeker van zijn dat je favoriet er nog is, bestel 
dan via mijn webshop die is het meest up-to-date.

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten