woensdag 13 maart 2024

De Koffie&Kaart Maart kit is nu te bestellen!

 

 De Koffie&Kaart Maart kit is nu te bestellen!


Door Onstage is de gratis workshop een week later en
wel op dinsdag 26 maart. Dan geef ik je inspiratie welke
 projecten je er eventueel mee kunt maken. Dat is rond 10.00 uur
 op mijn Facebookpagina en later die week verschijnt de replay
 ook op mijn YouTube kanaal.

Voor deze kit ontwierp ik 3 kaarten met het het kleurrijke
Flowering Zinnias designpapier waarvan er één een leuke
funfold kaart is.



Verder gebruikte ik de Simply Zinnia stempelset die je eventueel 
met de Simply Zinnia stansen kunt mee bestellen via het 
aanmeldformulier. 

In de Koffie&Kaart Maart kit zitten al uitgestanste vormen
 voor de projecten, dit deed ik alvast voor jou.


In de Maart Kit zit het volgende:

- 6 vel Flowering Zinnias designpapier 30.5 x 15.2 cm
- 3x A4 Basic White cardstock 
-  A4 Melon Mambo cardstock
- A4 Petal Pink cardstock
- A4 Pumpkin Pie cardstock
- A4 Lemon Lime Twist cardstock
- A4 Old Olive cardstock
- A5 Gorgeous Grape cardstock
- A6 Mossy Meadow
- A6 Lemon Lolly
-  0.33 meter dun Lemon Lime lint
- 40 zelfklevende glanspailletten (van iedere kleur 10)
- 4 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart Maart Kit kost €12,50 excl. verzendkosten 
of €16,75  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld en de materialen binnen heb,
 stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten