donderdag 11 april 2024

Workshopverslag Happy Mail 10 april


Het was lang geleden dat ik thuis een workshop gaf!
En dat vond ik het best een beetje spannend....


Deze Workshop Happy Mail was dit jaar al 2 keer uitgesteld; de ene keer was ik ziek, de 
andere keer had ik die middag een begrafenis. Gelukkig was het nu dan eindelijk zover dat
 hij doorging.



Tijdens deze workshop werkten we met de Nature's Sweetness collectie, het prachtige luxe
designpapier gaat mee naar de nieuwe Jaarcatalogus.


Het leuke vind ik altijd om te zien wat iedereen maakt met dezelfde producten maar toch met
een eigen draai eraan.



 Helaas schoven 2 deelnemers een stuk later aan, toch lukte het nog om een kaart te maken.
En ik vond het zo leuk dat er weer meer workshops in de agenda komen.




De volgende workshop staat gepland op 24 april, hier gaan we samen de nieuwe Jaarcatalogus
ontdekken en kijken wat bij jou past. Wil je meedoen? Stuur even een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Hier kun je ook altijd je vragen stellen of je bestelling doorgeven.

Creatieve groetjes, Annette

---




Geen opmerkingen:

Een reactie posten