maandag 8 april 2024

Stampin' Up! Apple Harvest - Stempel Schatten Bloghop * Weg is Pech


Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Met deze bloghop zetten we vergeten stempelsets in het zonnetje!
En veel van deze stempelsets gaan ons binnenkort verlaten, want
de Jaarcatalogus en de Mini Catalogus lopen eind april af.

Daarom is deze maand het thema Weg is Pech!

Deze maand gebruik ik de stempelset Apple Harvest die je op
 blz. 38 in de Jaarcatalogus vindt.



Was met het mooie weekend veel buiten in de tuin aan het werk
en genoot van de vele fruitbomen die in bloei staan. Doordat
mijn hoofd bij de tuin was, was ik een beetje inspiratieloos. 
Gelukkig bestaat er internet en vond ik de inspiratie bij mijn
 Engelse collega's Barry & Jay Soriano.



De witte basiskaart heeft een mat met houtnerfmotief die ik 
embosste met de Timber 3D embossingmal, deze gaat mee
 naar de nieuwe Jaarcatalogus.



De appel en bloesem stempelde ik met de Apple Harvest stempelset
die ons helaas gaat verlaten met een korting van 60% en morgen dus
 maar €12,- kost. Het roze draadje uit het Baker's Twine Three Color 
pack komt uit de Mini Catalogus en gaat mee naar de nieuwe Jaarcatalogus.



De stempels stempelde ik met zwarte Memento inkt, de rode
appel kleurde ik in met Poppy Parade Stampin' Blends en de
blaadjes met de donkere Lemon Lime Twist blend en de donkere
Granny Apple Green blend. De bloesem kleurde ik met de twee
tinten Flirty Flamingo blends.

Als klein glitter accent nog 3 steentjes Basic Jewels.

Ook zo nieuwsgierig wat mijn collega's kozen voor hun project,
klik dan op de lijst hieronder om te gaan hoppen:



Vannacht gaan de producten uit de Jaarcatalogus en de Mini jan.-apr.
catalogus in de uitverkoop en OP=OP! Wil je iets bestellen, kijk dan in
  mijn webshop voor de actuele voorraad. Hier kun je zelf bestellen of
je kunt je bestelling ook doorgeven via kreaneeltje@gmail.com.


Creatieve groetjes, Annette


---

AANBIEDINGEN VANAF 9 APRIL


Vanaf 9 april gaan de producten uit de Jaarcatalogus
 en de Mini Catalogus in de uitverkoop en kun jij ze
 met fikse korting kopen. Hiervoor geldt wel OP=OP!

Dus wil jij weten welke producten ons gaan verlaten,
 klik dan voor de Jaarcatalogus hier en voor de 

De uitverkoop begint morgen 9 april en kan heel hard gaan, 
dus wees er op tijd bij als je je favorieten nog wilt scoren.
 Wil je er zeker van zijn dat je favoriet er nog is, bestel 
dan via mijn webshop die is het meest up-to-date.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, heerlijk die bloesem nu overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede inspiratie opgedaan want hij is echt leuk geworden! En ja heerlijk he dit tuinweertje....veel naar buiten en vitamientjes opdoen in de zon; en ondertussen genieten van al het ontluikende groen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, tof idee om niet alle blaadjes in te kleuren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe je zoveel wit hebt overgelaten. Daardoor worden je ogen echt naar de appel getrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pareltje! Heerlijk hoe tuin en stempelen samenkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, frisse kaart! Mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen