donderdag 29 februari 2024

Stampin' Up! Sneak Peek nieuwe Online Only producten - Flowering Zinnias dsp + Leve de Lente * God de Heer is jouw kracht


SNEAK PEEK NIEUW ONLINE ONLY PRODUCT


Vanaf 5 maart verschijnen er weer nieuwe Online Only
 producten, die alleen online te vinden zijn in mijn webshop.



Dit vrolijke Flowering Zinnias designpapier komt uit de
Flowering Zinnias collectie, waartoe ook een stempel- en
stansenset, een 3D embossingmal en glanzende decoratie
steentjes behoren.



De tekst komt uit de Leve de Lente stempelset van de lelies
zeg maar. Het label van Vellum stanste ik uit met de Something
Fancy stansenset. De tekst stempelde ik met Memento inkt.
Vellum heeft een langere droogtijd nodig, dus echt een poos
 laten drogen.



Het Lemon Lime Twist lint komt uit de Zoo Crew collectie uit
de Jaarcatalogus. Het is onderdeel van het Setje van twee linten,
artikel 161318 waarbij nog roze lint zit.

---

DIT OF DAT?


Voor de Koffie&Kaart Maart kit kon ik zelf lastig kiezen.
Met welke set wil je dat ik deze Maart kit maak?
Dit of dat?

---

VERZAMELBESTELLING


A.s. maandag 4 maart is er weer een verzamelbestelling!
Wil je mee bestellen, geef je lijstje dan door!


Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN!


Vanaf 5 maart verschijnen er weer nieuwe Online
Only Producten die je alleen online kunt vinden.

---

KOFFIE&KAART FEBRUARI KIT


Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten