woensdag 28 februari 2024

Stampin' Up! Ice Cream Swirl + SAB Sunny Days DSP * Gevulde schaal

 
Gisteren tijdens de Koffie&Kaart FB live liet ik zien hoe je van de
 ijshoorn van de Ice Cream Swirl stempelset ook een leuke schaal 
of kleiner bakje kunt maken.


Hier een stenen schaal met een mooie sierrand die ik maakte met 
de bovenkant van de ijshoorn stempel en de koekjes stempel.
Ook gaf ik met de Pool Party Stampin' Blends wat schaduweffect.


162764 €30,-



Het leuke ruitjes designpapier komt uit het Sunny Days design-
papier wat je nog t/m a.s. donderdag* als cadeautje kunt kiezen
bij een bestelling vanaf €60,- (* zolang de voorraad strekt).
Het rode Poppy Parade lint komt uit de Bee Mine collectie
met de bijtjes.



De schaal vulde ik met aardbeien, donuts (die ikzelf echt niet
lekker vindt) en koekjes. Ook deze kleurde ik allemaal in met
Stampin' Blends, de kleuren staan hieronder in het overzicht.



De 2e kaart maakte ik met het softijsje in de hoofdrol. 
Ziet het er net uit om er een likje van te nemen?



Hier maakte ik het bakje met de Ice Cream Swirl stansenset 
en Crumb Cake cardstock. Het roze Flirty Flamingo draadje 
komt uit de Bakkerstouw set met drie kleuren



De toef softijs stempelde ik met de zwarte Memento inkt en
kleurde ik in met Stampin' Blends net als het koekje en de
aardbei. De decoratiesteentjes zijn eigenlijk transparant maar
gaf ik met de donkere Real Red Stampin' Blend een kleurtje.



Welke van de 2 kaarten vindt jij leuker?

Creatieve groetjes, Annette


---

NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN!


Vanaf 5 maart verschijnen er weer nieuwe Online
Only Producten die je alleen online kunt vinden.

---

KOFFIE&KAART FEBRUARI KIT


Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten