zaterdag 2 maart 2024

Stampin' Up! Everyday Details + Lighter than Air dsp *Kaartenswap Februari 2024

 

Dit is de kaart die ik deze maand maakte voor de Februari
Swap van het Stampin' Up! Dream Girls team. Het is ook een
gatefold kaart.



Het vogelnestje komt uit de Everyday Details stempelset en
ik stempelde hem met het grijze Pebbled Path inkt wat ik eerst
afstempelde op een kladpapiertje, zo is de kleur lichter.



De tekst komt uit de Leve de Lente stempelset en is met
het felblauwe Azure Afternoon gestempeld.Oorspronkelijk is 
de tekst groter samen met die aan de binnenkant maar ik heb
de stempel los van elkaar gesneden met een precisiemesje.

De lila Fresh Freesia cirkel stanste ik uit met de Everyday Details
 stansenset. De witte cirkel met de Stylish Shapes stansenset.



De basiskaart is het lichtblauwe Balmy Blue wat ook voorkomt
op één van de stippels uit het designpapier.



Het stippel designpapier komt uit het Lighter than Air designpapier.
En de blauwe decoratiesteentjes komen uit de zelfklevende
regenboog rondjes.



Op deze foto zie je goed dat de cirkel binnenin de kaart iets
naar voren steekt. Het nestje kleurde ik met de Crumb Cake
Stampin' Blends, de kleine blaadjes met de lichte Old Olive
Blend en de eitjes met Pool Party Blends.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
Ook kun je deze producten via mij of online bestellen in

Creatieve groetjes, Annette

---

Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten