dinsdag 13 februari 2024

De Koffie&Kaart Februari kit is nu te bestellen!

 

 De Koffie&Kaart Februari kit is nu te bestellen!

Voor deze kit ontwierp ik 3 gatefold kaarten met het sjieke
 Nature's Sweetness designpapier.

Dinsdag 20 februari geef ik je tijdens de gratis workshop
 inspiratie welke projecten je er eventueel mee kunt maken.
 Dat is rond 10.00 uur op mijn Facebookpagina en later 
die week verschijnt de replay ook op mijn YouTube kanaal.


Verder gebruikte ik de Notes of Nature stempelset die je eventueel
 met stansen kunt mee bestellen via het aanmeldformulier. 



En ook de Lovely & Sweet stempelset die je eventueel
 met stansen kunt mee bestellen via het aanmeldformulier. 


In de Koffie&Kaart Februari kit zitten alle uitgestanste vormen
 voor de projecten, dit deed ik alvast voor jou.


In de Februari Kit zit het volgende:

- 6 vel Nature's Sweetness Specialty designpapier 30.5 x 15.2 cm
- 3x A4 Basic White cardstock 
- 3x A4 Pecan Pie cardstock
- 3x A4 Pebbled Path cardstock
- 1 meter kunstleren sierband
- 0.50 m simply elegant trim goud
- 3 rijtjes zelfklevende kurk rondjes
- 5 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart Februari Kit kost €17,25 excl. verzendkosten 
of €21,50  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld en de materialen binnen heb,
 stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten