dinsdag 13 juni 2023

Stampin' Up! Zoo Crew - Koffie&Kaart Juni kit * Dubbeldekker Pop Up kaart

 

Tijdens de Koffie&Kaart Facebook live van vandaag maakte
ik 2 kaarten met de Koffie&Kaart Juni kit. En deze leukerd
is er één van.

De inspiratie kreeg ik van mijn Amerikaanse collega 
Susan Campfield waar ik deze dubbeldekker pop up kaart
tegen kwam.



 De olifant knipte ik uit het Zoo Crew designpapier en kleurde
 ik in met Smoky Slate Stampin' Blends. De confetti stempel
komt uit de Zany Zoo stempelset net als de teksten die ik gebruikte.
Het witte label stanste ik uit met de Zany Zoo stansenset.



Onder het limegroene stuk zit het pop up gedeelte verborgen,
waardoor deze er net wat meer uitspringt. Ook het diertje hierop
knipte ik uit het Zoo Crew designpapier.



De zwarte basiskaart is een Z-fold kaart van 21 x 14.85 cm. Die 
ril je met de lange kant boven op 5.25 en 10.5 cm.

De limegroene Lemon Lime Twist mat is 7.5 x 11.5 cm, de witte
mat daar boven op is 6.5 x 10.5 cm.

De zwarte mat op de voorkant is 8 x 10.5 cm en de witte mat
daar bovenop is 7.5 x 10 cm.

Via mijn Facebookpagina kun je terugkijken hoe je hem precies
maakt en later volgt er ook nog een replay op mijn YouTube kanaal.

De 2e kaart die ik maakte tijdens de FB live is de muziekkaart, 
de blog hierover vind je hier.

Nog meer voorbeelden en inspiratie vind je in deze blog over
de vakantiekaarten met de leeuw en het varken.

Creatieve groetjes, Annette

---

NU TE BESTELLEN KOFFIE&KAART KIT


Lees er hier alles over!

---

JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten