maandag 12 juni 2023

Stampin' Up! Wildlife Wonder + Let's go Fishing - Stempel Schatten Bloghop * Moderne Mannen!

 

Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Voor onze projecten gebruiken we Stampin' Up! producten, die je
op dit moment niet zoveel meer voorbij ziet komen. Ze vallen
niet op in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt
door de vele andere mooie nieuwe producten. Echte Stempel
 Schatten dus!

Deze maand is het thema Moderne Mannen!

De stempelset Wildlife Wonder stond alweer een poosje ongebruikt
in de kast en dat bracht mij op een idee om met het vissen design-
papier uit de Let's go Fishing collectie aan de slag te gaan. Een beer
 is nu eenmaal dol op vissen.



De basiskaart is 21 x 14.85 cm en ril je op de lange zijde op 10.5 cm
 is Boho Blue. Daar bovenop zit een mat Very Vanilla 10 x 14.35 cm.








Ook de binnenkant werd versierd, dat geeft toch net dat beetje
extra van een zelfgemaakte kaart. De creme kleurige mat is
9.5 x 13.85 cm. Het strookje designpapier met vissen meet
1.5 x 13.85 cm en het blauwe strookje is 1 x 13.85 cm.


Voor meer inspiratie voor mannenprojecten klik je op een link
hieronder om door te hoppen. Mijn collega's geven je nog meer
leuke ideeën omtrent mannenprojecten.



Creatieve groetjes en veel hopplezier!
Tot de volgende keer, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. mooi kaartje zo ...ik waan me bijna in Canada met die grote beer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben toch echt blij dat die beer niet zo dichtbij is

      Verwijderen
  2. Mooie kaart. Leuke combinatie. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen