zaterdag 10 juni 2023

Stampin' Up! Zoo Crew * Muziekfeest


Met deze vrolijke muziekkaart doe ik mee met de Stampin'
Dreamgirls Facebook hop. Hier krijg je deze keer heel veel
nieuwe inspiratie met de producten uit de Jaarcatalogus.



De musicerende diertjes knipte ik uit het vrolijke Zoo Crew
designpapier dat je kunt vinden op blz. 46/47.



Sommige diertjes zijn al gekleurd, de schildpad en het aardvarken
kleurde ik in met Stampin' Blends.



Het randje met muzieknootjes stempelde ik met een stempel
uit de Zany Zoo stempelset op de Petal Pink achtergrond.
Het grafische zwart/wit patroon komt uit het Zoo Crew dsp,
waar de achterkant dus zwart/wit patronen bevat.



De gordijnen stanste ik uit Pumpkin Pie cardstock, zie je die
embrasse die het gordijn vasthoud? Ik dacht dus in het begin
dat dit worstjes waren...

Hoe je deze kaart maakt, kun je a.s. dinsdag zien bij de gratis
inspiratie workshop rond de klok van 10.00 uur op mijn 
Facebookpagina. Hij is onderdeel van de Koffie&Kaart Juni kit,
die je nog kunt bestellen, lees het hier.

Hier kun je ook vandaag starten met de hop en veel inspiratie 
opdoen van mijn Stampin' Up! collega's.

Heel veel hopplezier en maak je niet druk met dit tropische weer!

Creatieve groetjes, Annette

---
NU TE BESTELLEN KOFFIE&KAART KIT


Lees er hier alles over!

---

JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten