dinsdag 30 mei 2023

Stampin' Up! Zoo Crew - Koffie&Kaart Juni kit * Vakantie kaarten

 

Tijdens de Koffie&Kaart FB Live vanmorgen liet ik zien wat
 er in de Koffie&Kaart Juni kit zit die vanaf nu te bestellen is.



Ook maakte ik er deze kaart mee waarvan ik de inspiratie kreeg
van mijn Duitse collega Linda Hillen. De basiskaart is Crumb
 Cake, de strookjes zijn Pumpkin Pie en Lemon Lime Twist.



Het plaatje van de leeuw knipte ik uit het Zoo Crew designpapier
wat centraal staat in de maand juni bij de Koffie&Kaart kit.
De leeuw kleurde ik in met de Stampin' Blends in de kleuren
Crumb Cake en Pumpkin Pie.



De onderkant van de witte mat embosste ik met de 3D embossing-
mallen basisstructuur, dit is een online only product wat je alleen
via mijn webshop kunt kopen.


161598 €37,-



Voor deze kaarten gebruikte ik 2 van de 3 patronen, hier zie je
die met een soort van linnenstructuur. De cirkel van Vellum 
stanste ik uit met de Stylish Shapes stansenset.



De layout is hetzelfde als de kaart met de leeuw alleen andere
kleuren en plaatjes. Hier is de basiskaart Pool Party en de 
strookjes Petal Pink, Lemon Lime Twist en Crumb Cake.



De rugzak van het varken kleurde ik in met de Crumb Cake
Stampin' Blends, net als de stammen van de dennenbomen.
De bergen onder de cirkel knipte ik ook uit het Zoo Crew
designpapier. De wolkjes stanste ik uit met de Zany Zoo stansen.


De Koffie&Kaart Juni kit is te bestellen via deze link.
Meer informatie lees je hier!


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten