maandag 24 april 2023

Stampin' Up! Sneak Peek Fresh as a Daisy collectie * Moody Mauve, Wild Wheat en Copper Clay

 

De producten komen uit de nieuwe Fresh as a Daisy collectie
van Stampin' Up! die vanaf 2 mei verkrijgbaar is.



Het model van de kaart is dezelfde als die ik tijdens de FB live
van vorige week maakte, zie hier!



Het Fresh as a Daisy designpapier bevat de nieuwe 2023-2025
In Color kleuren en enkele nieuwe en terugkerende kleuren
die door de Color Refresh in Mei in de kleurcollecties zitten.



De bloemen en de tekst stempelde ik met de Cheerful Daisies
stempelset en stanste ik uit met de bijpassende stansen.



Hier zie je het lila Moody Mauve, de groengele Wild Wheat 
en het blaadje en tekst is in de In Color kleur Copper Clay.

Morgenochtend om 10.00 uur tijdens de Koffie&Kaart FB live
staan de 2023-2025 In Color kleuren centraal, zie ik je dan?


Creatieve groetjes, Annette

---


Vele producten uit de Jaar- en Mini Catalogus zijn 
nu in de aanbieding.

Wil je nog iets bestellen, doe dit dan via
mijn website zo kun je zien of ze er nog zijn!
En vergeet dan de Gastvrouwcode niet in te vullen 
voor een cadeautje volgende maand.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten