dinsdag 18 april 2023

Stampin' Up! Irresistible Blooms Koffie&Kaart April kit * Gratis workshop Z-fold Pop Up block kaart


Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart FB live gaf ik de gratis 
workshop met de Koffie&Kaart April kit met het online-only
product Hello, Irresistible designpapier.



Deze maand staan Z-fold kaarten centraal in de Koffie&Kaart kit.
Dit is de Z-fold Pop Up block kaart waarvoor ik de inspiratie
kreeg van mijn Duitse collega Andrea Schmidt.



De bloemen en bladeren stanste ik uit het designpapier met de 
Blij en Bloemrijk stansenset, hier komen ook de witte blaadjes
uit.



De tekst komt uit de Blij en Bloemrijk stempelset en stempelde
ik met Flirty Flamingo inkt. Weet even niet meer uit welke
stansenset het label komt.



Ook deze kaart maakte ik vanmorgen tijdens de FB live, deze
komt morgen hier online. Wil je weten hoe je de kaarten maakt,
kijk het dan terug op mijn Facebookpagina.

De Koffie&Kaart April kit is nog verkrijgbaar, meld je via

Creatieve groetjes, Annette

---

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten