woensdag 26 april 2023

Stampin' Up! Sneak Peek Cheerful Daisies * Simpel Stempelen met de nieuwe In Color kleuren


Tijdens de Koffie&Kaart FB Live gisterenmorgen liet ik zien
 dat je alleen met een stempel, papier en inkt ook leuke kaartjes 
kunt maken, dit noem je simpel stempelen. 



Als basiskaart nam ik de kant-en-klare notitiekaartjes en
 enveloppen waarvan er van beide 20 stuks in de verpakking
 zitten. Erg handig als je net begint.



De stempelset Cheerful Daisies uit de nieuwe Fresh as a Daisy
collectie waar ik mee stempelde is een two step stempelset.



Eerst stempel je de buitenlijnen zoals op de kaart rechtsboven
en daarna kun je dit invullen met de tweede stempel die het vlak
invullen zoals de kaart onder op de foto. Op deze kaarten gebruikte
 ik de nieuweIn Color kleur Wild Wheat voor de blaadjes en voor
 het hart de kleur Copper Clay.



Om de nieuwe kleuren te leren kennen stempelde ik meerdere
kaarten en ook om te laten zien wat je met de stempelset kunt.



Zo zijn hier de bloemen met Boho Blue en Moody Mauve
gestempeld. Bij de lichte bloemen stempelde ik alleen de
buitenlijnen. Bij de donkerste bloem stempelde ik beide stempels
rechtstreeks op de kaart en bij de lichtere variant stempelde ik
de beïnkte stempel eerst even op kladpapier af. Dit noem je
afstempelen.



Bij deze kaart gebruikte ik voor de grotere bloemen de kleuren
Pebbled Path en Wild Wheat. Als je de beïnkte stempel een keer
afdrukt op kladpapier en hem dan anders neerzet zodat het niet
binnen de lijntjes valt, geeft het weer een ander effect.
Bij de kleine bloemen in Copper Clay en Boho Blue deed ik het
juist wel netjes binnen de lijntjes. Het andere is speelser.



Met de stengel en het blad krijg je weer heel andere kaarten.
Voor de stengels en het blad gebruikte ik de Classic kleur
Old Olive. Links alleen de buitenlijnen en rechts met de 2e
stempel ingekleurd.



Bij deze versie werkte ik met lijnen en vulling in verschillende
kleuren. 



Met een donkere buitenlijn en lichtere vulling krijg je dus meer
contrast wat ik mooier vind.



Met de diverse stempels samen kun je dus heel leuk je eigen
designpapier stempelen. Hier paste ik het toe op het notitiekaartje.



En door met de two step stempels te variëren kun je nog veel
meer effect er aan geven. Ook liet ik zien hoe je de enveloppen
kon versieren wat net jouw zelfgemaakte kaartje nog unieker
maakt.

Deze producten zijn verkrijgbaar vanaf 2 mei of nu al te kiezen
als je het Startpakket koopt. Wil je daar meer over weten, mail 

Sinds dit weekend was de internet verbinding hier superslecht en
 dat was te merken tijdens de FB live.
Vanmorgen is er een monteur van KPN geweest en werkt het
weer zoals we gewend waren.

Dus volgende week rond de klok van 10.00 uur ben ik weer
met Koffie&Kaart Live op mijn Facebookpagina.

Creatieve groetjes, Annette

---

NOG ENKELE DAGEN....


Vele producten uit de Jaar- en Mini Catalogus zijn 
nu in de aanbieding.

Wil je nog iets bestellen, doe dit dan via
mijn website zo kun je zien of ze er nog zijn!
En vergeet dan de Gastvrouwcode niet in te vullen 
voor een cadeautje volgende maand.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten