donderdag 20 april 2023

Stampin' Up! Sneak Peek Feestballonnen + Bright and Beautiful dsp * Zo trots op jou


 Voor de videohop van het Feel Good Design Team maakte ik 
deze keer een kaart, het thema deze videohop is Geef het kleur!.



Met de spiksplinternieuwe Bright and Beautiful collectie 
spetteren de kleuren je tegemoet. Er zitten de nieuwe kleuren
Lemon LollyAzure Afternoon en Bubble Bath in en daarnaast
nog een aantal kleuren die vanaf 2 mei weer terugkeren in de
kleurcollectie van Stampin' Up!.



De basis van deze kaart is het groengele Lemon Lime Twist
daar bovenop een blauwe Blueberry Bushel mat. Het design
papier met sterren komt uit het Brigth and Beautiful dsp, net
als de blauwe cirkel die ik uit stanste met de Feestballonnen
stansen.



De sterretjes en tekst komen uit de Feestballonnen stempelset.
De ster stanste ik uit met de Feestballonnen stansen. Hieronder
plakte ik speels een draadje uit het 2022-2024 In Color Baker's
twine pak.



Om de laten zien hoe ik de kaart gemaakt had, maak in in het
filmpje de kaart in een ander kleurenschema.



Hier is de basiskaart (10.5 x 29.7 cm, rillen op 14.85 cm) het 
nieuwe roze Bubble Bath, met daarop een mat (10 x 14.35 cm)
van de terugkerende kleur Berry Burst.



Ook deze vrolijke cirkels komen uit het Bright and Beautiful
designpapier net als de felgroene cirkel die ik met de Stylish
Shape stansen uit stanste. De ster is ook Berry Burst.



De tekst en de confetti stempel komen uit de Feestballonnen
stempelset. Het draadje is de groene variant uit het 2022-2024
 In Color Baker's twine pak.



Welke van de twee heeft jouw voorkeur?

Hoe je deze kaart maakt, zie je in het filmpje hieronder.
Dit is ook het startpunt voor de videohop van het Feel Good
Stampin' designteam.



Klik op de afbeelding om naar het YouTube filmpje te gaan.

Gezellig dat je even kwam buurten!

Creatieve groetjes, Annette

---


Vele producten uit de Jaar- en Mini Catalogus zijn 
nu in de aanbieding.

Wil je nog iets bestellen, doe dit dan via
mijn website zo kun je zien of ze er nog zijn!
En vergeet dan de Gastvrouwcode niet in te vullen 
voor een cadeautje volgende maand.

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten