dinsdag 24 januari 2023

Stampin' Up! Rain or Shine * Paper Piecing techniek


Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart FB Live liet ik zien hoe je
 de paper piecing techniek toepast met deze vos uit de 
Playing in the Rain stempelset



Je stempelt de vos met zwarte Memento inkt op een restje
Basic White en kleurt de vos in met de donkere Cajun Craze
Stampin' Blend en de lichte Petal Pink Stampin' Blend.



Dan be-ink je de paraplu, het hoedje en jasje met zwarte inkt
 en stempel je die op een stukje Rain or Shine designpapier.
Ik stempel zoveel mogelijk los zodat het niet te veel dsp kost.

Nu knip je deze onderdelen uit met de Paper Snips en plak het
met lijm op de gekleurde vos. Daarna stans je de vos uit met
de Playing in the Rain stansen.



Bij dit schattige konijntje heb ik de jas gemaakt met de paper
piecing techniek en kleurde ik haar in met de donkere en lichte
Smokey Slate Stampin' Blends. De neus en binnenkant oortjes
kleurde ik met de lichte Flirty Flaming Blend in.



Op de achtergrond gebruikte ik de Regendruppels embossingmal
die ook bij de Rain or Shine collectie hoort.



Tijdens de Koffie&Kaart FB live liet ik ook het bijpassende
Rain or Shine designpapier zien en vertelde ik dat deze collectie 
in de Koffie&Kaart Februari kit zit.

Zodra ik de alle projecten voor deze kit gemaakt heb, weet
ik wat er precies in de kit zit en wat hij gaat kosten.
Dus meer informatie hierover volgt later.

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP STEEKDOOSJE


Er zijn nog 2 plekjes vrij op woensdag avond 
1 februari, lees er hier meer over!

---


Zoek hier GRATIS cadeautjes uit bij je bestelling
vanaf €60,-.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten