maandag 9 januari 2023

WORKSHOP Steekdoosje


 WORKSHOP STEEKDOOSJE

We gaan dit leuke steekdoosje maken die je naar eigen wens
kunt aankleden. Als voorbeeld heb ik een Valentijnsdoosje gemaakt
 maar het is natuurlijk voor diverse gelegenheden aan te passen.



Ik zorg voor het workshop pakket, koffie/thee en iets lekkers.
Neem jij je basismaterialen mee zoals een papiersnijder, schaar,
lijm, etc.

Kosten: €15,-

Meld je aan door mij een mailtje te sturen met welke datum je komt.
Er is plek voor 4 personen.

Voor vragen of aanmelden, kreaneeltje@gmail.com.

---

1 opmerking:

  1. Dag Annette, ik kom regelmatig kijken op je blog. Vorige keer poste je ook een leuk doosje met een link naar een filmpje. Dit was mijn inspiratie voor traktaties voor Kerstmis. Ik schreef er een bericht over en maakte daarbij een link naar jouw blog. Je kan het hier lezen: http://syriandertje.blogspot.com/2023/01/doosjes-en-zakjes-dinsdag-21.html?m=0
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen