vrijdag 27 januari 2023

Stampin' Up! Playing in the Rain * Kleuren met de Stampin' Blends



Afgelopen dinsdag liet ik jullie de Paper Piecing techniek zien
tijdens de Koffie&Kaart FB Live met de vos en haas uit de 
Playing in the Rain stempelset. Zie deze hier!

Nou kon ik natuurlijk het niet laten om ook met de schildpad
uit deze stempelset iets te doen. 


160542 €32,-

Zijn ze niet schattig deze leuke dierenvriendjes?



De schildpad kleurde ik in met de groene Old Olive Stampin'
Blends van Stampin' Up! voor de bloemetjes gebruikte ik de
oranjegele Mango Melody blends.

De schildpad stanste ik uit met de Playing in the Rain stansenset
en plakt ik met de Stampin' Dimensionals op de kaart.



En hier zie je de 3 dierenvriendjes nog een keer bij elkaar.
Welke vind jij het leukst?

Fijn weekend!

Creatieve groetjes, Annette

---

Sale A Bration Instap Actie


Er is een geweldige aantrekkelijke Instap Actie
op dit moment, lees er hier meer over

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten