maandag 23 januari 2023

Stampin' Up! Day at the Farm * Steekdoosje Workshop woensdag 1 februari a.s.

 

Er is nog plek voor de workshop Steekdoosje op woensdagavond 
1 februari a.s. bij mij thuis. Dit keer maakte ik hem voor mijn
neefje Jelte met het Day at the Farm designpapier.



We maken dit leuke steekdoosje waarin je je eigen 3D voorstelling
kunt opzetten. Een versie voor Valentijn of liefde zie je hier in een
vorige blog.



Het doosje bevat een kaart die ook gelijk de achtergrond vormt
omdat je hem rechtop in het doosje steekt. De tekst komt uit
de stempelset Echt iets Bijzonders. Het schaapje knipte ik
uit het designpapier.



De bomen op de achtergrond en alle boerderijdieren knipte
ik uit het Day at the Farm designpapier wat nu gratis te 
kiezen is bij een bestelling vanaf €60,-.



Wil je dit doosje leren maken?
Geef je dan op voor de workshop op woensdagavond 1 februari
door mij een mailtje te sturen; kreaneeltje@gmail.com.

Meer informatie vind je hier!

Zie ik je dan?

Creatieve groetjes, Annette

---

Sale A Bration Instap Actie


Er is een geweldige aantrekkelijke Instap Actie
op dit moment, lees er hier meer over

---

Gebruikte Producten voor dit steekdoosje:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten