maandag 2 januari 2023

Nieuwe Gastvrouwcode + Sale A Bration + Instap Actie


DE BESTE WENSEN VOOR 2023!

Veel gezondheid en creativiteit voor dit nieuwe jaar, wat
zal het ons gaan brengen?

Iedere dinsdagochtend ben ik weer te vinden op mijn
Facebookpagina met rond 10.00 uur Koffie&Kaart
waarin ik nieuwtjes vertel en je inspiratie geef.

Verder hoop ik hier 3 x in de week een blog te schrijven.

De 3e donderdag van de maand geeft het Feel Good Stampin' 
designteam jouw inspiratie met een videohop op YouTube.

---

NIEUWE GASTVROUWCODE

Shop je in januari online in mijn webshop gebruik dan
deze code voor een gratis bedankje. Deze code is
geldig bij een bestelling tussen de €25,- en €200,-.
Shop je boven de €200,- dan krijg je Stampin' Rewards.
Lees er hier alles over!

---


SALE A BRATION KOMT ERAAN!!!


Vanaf 5 januari komt de nieuwe Mini Catalogus online en start
de Sale A Bration! Bij een bestelling vanaf €60,- mag je in
januari en februari weer een gratis cadeau kiezen uit de speciale
SAB folder.

---

SALE A BRATION INSTAP ACTIE


Tijdens de Sale A Bration komt Stampin' Up! weer met een 
geweldige Instap Actie! Dit keer heb je zelfs de keuze uit 3 opties:

1) Kies de exclusieve Boho Blue Mini stans- en snijmachine t.w.v. €77,- 
+ voor €230,- door jouw geselecteerde producten en betaal €160,-

2) Kies de witte Mini stans- en snijmachine t.w.v. €77,- 
+ voor €230,- door jouw geselecteerde producten en betaal €160,-

3) Kies voor €230,- aan producten uit en betaal slechts €129,-

Heb je interesse? Neem gerust contact met mij op via 

---

NIEUWE MINI CATALOGUS + SAB FOLDER ONLINE

A.s. donderdag komt de nieuwe Mini Catalogus en de SAB folder
online en pas ik mijn website aan zodat je ze hier kunt bekijken.

Heb je ze liever thuis om door te bladeren?
Vaste klanten krijgen hem deze week in de bus en ik stuur ze
graag naar jou toe tegen verzendkosten vergoeding.

Heb je vragen? Je kunt mij altijd een mailtje sturen via

Creatieve groetjes, Annette

---


Het zijn de laatste dagen dat je nog producten uit
de Mini Catalogus jul.- dec. 2022 kunt bestellen.
Kijk voor het actuele aanbod hier op mijn website.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten