maandag 30 januari 2023

Nu te bestellen de Koffie&Kaart Februari kit!

 

Deze maand in de Kit de vrolijke Rain or Shine collectie met
de grappige dierenvriendjes schildpad, vos en konijn.



Dit keer staan fun fold kaarten maken centraal en heb ik weer 
3 leuke fun folds ontworpen.



In de Koffie&Kaart Februari Kit zit het Rain or Shine Specialty
 designpapier, dat in de Mini Catalogus op blz. 50/51 staat. Het 
speciale aan dit papier is de glimmende coating die leuke
accenten geeft.



In de Kit zit het volgende:

- 6 vel Rain or Shine Specialty designpapier 30.5 x 15.2 cm
-  4x A4 Basic White cardstock 
- 2x  A4 Balmy Blue cardstock
- A4 Flirty Flamingo cardstock
- A4 Mango Melody cardstock 
- 2x A4 Old Olive cardstock
- A4 Cajun Craze cardstock
- losse margrietjes decoratiesteentjes (ong. 50 stuks)
- 5 enveloppen
- uitgestanste vormen



Tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live van a.s. dinsdag
14 februari maak ik live 2 van de 3 fun fold kaarten en krijg je
 voor de andere een werkbeschrijving per mail toegestuurd.


Kosten
De Koffie&Kaart Februari Kit kost €12, excl. verzendkosten 
of €16,15  incl. verzendkosten i.v.m. grootte designpapier 
dit keer in een brievenbusdoosje.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---
WORKSHOP STEEKDOOSJE


Er zijn nog 2 plekjes vrij op woensdagavond 
1 februari, lees er hier meer over!

---


Zoek hier GRATIS cadeautjes uit bij je bestelling
vanaf €60,-.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten