donderdag 28 juli 2022

Stampin' Up! Sale A Bration Hippest Hippos + Geweldig Samen * Even niks


Voor mijn neefjes die in het noorden van Nederland wonen 
maakte ik deze kaart om hun een fijne vakantie te wensen.



En ja, je ziet het goed de schattige nijlpaarden uit de Sale A Bration
stempelset Hippest Hippos veranderde ik in koeien. Dit zag ik
half juli op Instagram voorbij komen bij Angélique van



Met de zwarte Stampin' Write Marker tekende ik de vlekjes en
kleurde ik ze in. De neus en buik kleurde ik in met Petal Pink 
Stampin' Blends. 



De tekst komt uit de Geweldig Samen stempelset die ook een
Sale A Bration cadeautjes is. De wolken ponste ik uit met de
 Wolkenpons en de golven komen net als de snorkels uit de 
Sale A Bration Hippos stansenset.

Deze 3 producten zijn nog t/m eind augustus te kiezen als
Sale A Bration cadeau bij een bestelling vanaf €60,- of
€120,-. Wel zolang de voorraad strekt.

Creatieve groetjes, Annette

---

 NOG MAAR EEN PAAR DAGEN!


Lees er hier alles over!

---


Lees alle details hier!

---

WORKSHOP@HOME SEPTEMBER


Dit keer met het prachtige Texture Chic designpapier!
Het Workshop@Home September pakket is vanaf
half augustus te bestellen!

---
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten