dinsdag 26 juli 2022

Stampin' Up! Season of Chic + Chic die * Simpel stempelen bladeren + Aquareltechniek



Vanmorgen bij de Koffie&Kaart Facebook Live liet ik nog één keer
 een aquareltechniek zien want juli is bij Stampin'Up! de Wereld
Aquarel maand. Terwijl dit lag te drogen maakte ik een simpel 
stempelen kaart.



Het Season of Chic productpakket bevat stempels en stansen
uit elk seizoen. Vanwege het herfstachtige weer vanmorgen
ging ik met de bladeren stempelen.



De stempel bestaat uit 2 stappen, je hebt de buitenlijn en de
inhoud daartussen. De buitenlijn stempel stempelde ik met
de volle inktlaag, voor de binnenkant stempelde ik de stempel
eerst een keer af op kladpapier.



Hiervoor gebruikte ik de kleuren Soft Suede, Evening Evergreen
en Soft Succulent. De Zelfklevende Antiek-Metallic rondjes 
gebruikte ik om een inktvlekje weg te werken.



Voor de andere kaart gebruikte ik een eerder gemaakte 
achtergrond die al wel goed droog was. Hier maakte ik een 
eenvoudige kaart mee met uitgestanste bladeren.



De Chic stansenset heeft voor elk seizoen prachtige stansen,
die niet alleen de gestempelde vorm uit stansen maar ook
hele mooi randfiguren.



De kleuren die ik gebruikte met deze aquarel achtergrond zijn
Mango Melody, Soft Succulent en Evening Evergreen.

Hoe ik alles maakte kun je zien op Facebook of later vandaag 
op mijn YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---

 GRATIS KIT BIJ AQUAREL ACTIE


Lees er hier alles over!

---

KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT 
NU TE BESTELLEN!


Lees alle details hier!

---

WORKSHOP@HOME SEPTEMBER


Dit keer met het prachtige Texture Chic designpapier!
Het Workshop@Home September pakket is vanaf
half augustus te bestellen!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten