woensdag 6 juli 2022

Aquarel Actie in de maand juli!

 

De gehele maand juli heb ik deze geweldige Aquarel Actie
voor jullie!



Koop je deze maand bij mij het Fluid 100 Aquarelpapier & de
 Aquarelpenselen, samen €27,-.



Dan krijg je deze Kaart kit t.w.v. €5,25 GRATIS van mij cadeau!
Met deze Kaart kit kun je 8 kaarten maken, de kit bevat:

- 4 vellen gekleurd cardstock voor 8 basiskaarten
- 12 vellen (10 x 15.2 cm) van het Dagdroom/ Design a Daydream dsp
- 8 witte C6 enveloppen



Met deze kit maakte ik de voorbeeldkaarten die ik liet zien tijdens
de Koffie&Kaart op mijn Facebookpagina, waarin ik 3 basis
aquareltechnieken voor deed. Bekijk de replay op YouTube hier!

Heb je nog vragen of wil je bestellen?
Stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

KOFFIE&KAART JULI KIT


Nieuwsgierig wat er in de kit zit, lees het hier!

Aanmelden kan t/m 8 juli via deze link.

---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten