dinsdag 2 augustus 2022

Stampin' Up! Happier than Happy * Achtergrond stempelen


Helaas geen Koffie&Kaart Facebook Live vandaag, ik ben op 
stap met mijn moeder die een wond aan haar diabetsvoet heeft.
Maar wel deze leuke kaarten waarvan ik de achtergrond zelf
 stempelde.



Met de kleine stempeltjes uit de Happier Than Happy stempelset
kun je leuke achtergronden stempelen.



Met het bruine Soft Suede stempelde ik de eikeltjes twee keer
en daarboven zette ik het takje in Mossy Meadow.



De mat is ook van het donkergroene Mossy Meadow, hier plakte
ik de gestempelde achtergrond op. Het linnen draad wikkelde ik
hier omheen, waaraan ik het labeltje reeg voor ik een strik maakte.




Het labeltje komt uit de Happy Forest stansenset net als de
 kleine eikeltjes, zijn ze niet schattig?



Bij de tweede kaart die ik maakte gebruikte ik weer het kleine
eikeltje, alleen dit keer ligt hij op een bedje van mos.



De mat bij deze kaart is het groene Old Olive, die kleur 
gebruikte ik ook voor het misrandje. De paddenstoelen zijn met
 Calypso Coral gestempelt.



Het groene label komt uit de Seasonal Labels stansenset hier
plakte ik wat uitgestanste en gestempelde eikeltjes en 
paddenstoeltjes op.


Nog meer te vieren!

De laatste maand van de Sale A Bration is ingegaan en vanaf
vandaag zijn er nog een aantal extra producten te kiezen uit
de Jaarcatalogus.
Klik op de afbeelding hierboven om het in een groter
formaat te kunnen bekijken.

A.s. zaterdag 6 augustus plaats ik weer een verzamelbestelling.
Zit er iets voor je bij? Geef dan voor 12.00 uur je bestelling door.

Creatieve groetjes, Annette

---


Lees alle details hier!

---

WORKSHOP@HOME SEPTEMBER


Dit keer met het prachtige Texture Chic designpapier!
Het Workshop@Home September pakket is vanaf
half augustus te bestellen!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten