donderdag 14 oktober 2021

Stampin' Up! Painted Christmas Feel Good Stampin' Bloghop * Groot Labeldoosje

 

Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hun
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

We hoppen iedere 2e donderdag van de maand met thema's die een 
'Feel Good Vibe' hebben. Dit keer is het thema Mooi Verpakt.


Mijn Project


Mijn project met de prachtige Kerstcollectie Painted Christmas
is een grotere versie van het Labeldoosje wat ik begin september
plaatste hier op mijn blog. Bekijk het hier!



De basis van het doosje en de labels maakte ik van Thick 
Basic White cardstock. Het doosje bekleedde ik met het prachtige 
Painted Christmas designpapier.



Dit zijn de grootste labels uit de Tailor Made Tags stansenset.
De tekst komt uit de Fantastische Feestdagen stempelset. 


158383 €27,-
Zoals je ziet is de stempel een lange tekst. Ik knipte hem 
doormidden zodat ik een wat kortere tekst kan afdrukken.



De besjes, hulst en dennenappel komen uit de Christmas Season
stempelset, ik stempelde ze op restjes wit cardstock en stanste
ze uit met de bijpassende stansenset Seasonal Labels.

Hoe je de labeldoos maakt staat in de gratis project
beschrijving die je hieronder kunt downloaden, dit keer weer
met een YouTube filmpje.


Download de projectbeschrijving

 Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.



Ik wens je veel plezier als je verder hopt naar mijn collega's 
voor nog meer mooi verpakte projecten.

Groetjes, Annette

<
<
---



Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

2 opmerkingen: