dinsdag 19 oktober 2021

Stampin' Up! 24-UURS STEMPELACTIE op woensdag 20 oktober a.s.

 

Morgen (woensdag 20 oktober) heeft Stampin' Up! weer een
geweldige actie, 24-uur lang zijn de roodrubberen cling stempelsets
uit de Jaarcatalogus met 15% korting m.u.v. de hostess sets.

Klik hier om te zien welke er allemaal meedoen!

Alle Nederlandse stempelsets die meedoen heb ik even op
een rijtje gezet.

PLUK DE DAG van €28 NU €23,80


NIEUWE BLOESEMS van €28 NU €23,80


BIJZONDERE ZONNEBLOEMEN van €29,- NU €24,65


NATUURLIJK VOOR ALTIJD van €29,- NU €24,65


WENSBLOEMEN van €27,- NU €22,95


SAMEN STERK van €27,- NU €22,95


MET EEN KNIPOOG van €25,- NU €21,25


Staan er nog stempelsets op je verlanglijstje dan is
morgen dé dag om je stempelsets aan te vullen.
Slechts één dag lang krijg je 15% korting op 
geselecteerde cling stempelsets uit de Jaarcatalogus.
Dus pak je kans en bestellen maar!

Geef vandaag je bestelling door via kreaneeltje@gmail.com 
en ik bestel het morgen of bestel vanaf middernacht in 

Het word bij je thuisbezorgd en je betaald standaard 
€5,95 verzendkosten.

Tot knutsels!

Groetjes, Annette

---

Kerst Workshops in Oktober 

Woensdagavond 27 en donderdagochtend 28 oktober
geef ik een Kerst workshop bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Stapel Kerstkaarten Workshops in November

Woensdagavond 10 en donderdagochtend 25 november
geef ik de workshop Stapel Kerstkaarten bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten